Nastavení e-mailového klienta Pošta - Windows

Pro přidání již vytvořeného e-mailového účtu do e-mailového klienta Pošta zvolte možnost „Účty“ a „Přidat účet“.

Windows Pošta

V následující tabulce vyberte možnost „Jiný účet - POP, IMAP“.

Windows pošta

Do pole „E-mailová adresa“ vyplňte celou e-mailovou adresu tedy jmeno@nazevdomeny.cz (v případě sub-domény jmeno@nazevdomeny.ic.cz).

Do pole Zprávy odesílat pod tímto jménem“ vyplňte požadované jméno a příjmení, které chcete aby se zobrazovalo u příjemce.

Do pole Heslo“ pak vyplňte heslo k e-mailové schránce a zvolte možnost „Přihlásit se“.

Windows pošta

Nyní by měl být e-mailový účet v pořádku nastaven.

 

Pokud by se s tímto nastavením nedařilo k účtu připojit či odeslat poštu, ujistěte se že přihlášení k serveru probíhá celou e-mailovou adresou tedy jmeno@nazevdomeny.cz a heslem.

Také je případně pak nutné potvrdit bezpečnostní výjimku pro certifikát

  • email, login, pop3, imap
  • 119 Uživatelům pomohlo
Byla tato odpověď nápomocná?

Související články

Jaká je adresa emailové schránky, využívám-li subdoménu?

Vaše emailová adresa je provozována v rámci konkrétní subdomény. V případě že využíváte...

Nastavení e-mailového klienta pro příjem pošty

Pro nastavení emailového klienta potřebujete znát server, celou e-mailovou adresu a heslo k...

Kde naleznu webové rozhraní pro e-mail?

Do Vaší e-mailové schránky je možné se přihlásit i z webového rozhraní (webmail).  Adresu...

Nastavení e-mailového klienta Mozzila Thunderbird

Pro přidání již vytvořeného e-mailového účtu do e-mailového klienta Mozzila Thunderbird zvolte...

Nedoručování e-mailů kvůli chybnému SPF záznamu

Pokud se Vám u Vámi odeslaných e-mailů vrací zpráva o nedoručení v podobném znění:    This is...